Sommar och solbrun!

Först ska jag passa på att berömma vår fantastiska hudterapeut Sanna för föregående inlägg.
Jag ska försöka få tid till att presentera mig själv ytterligare också.
För det tror jag att jag har missat?


Just nu vill jag passa på att lyfta fram våra underbara SOLPUDER vi har från NYX.
image description

De finns i tre olika grader så att du ska hitta den nyans och den grad som passar just dig.

Solpudret kan du använda över hela kroppen för lite lyster, vackert shimmer och lagom med färg.

Ett bra tips att gå efter när det kommer till solpuder i ansiktet. Att du lägger det på dina högsta punkter. Stryker det lätt över panna näsrygg och kinder.
Jag brukar använda mitt solpuder även som rouge. Funkar lika bra det också när man är härligt solbränd.

Solpudret från NYX är mycket prisvärt, kommer i en stor förpackning och jag vågar påstå att det håller i två säsonger. Shimmret i det är helt fantastiskt och tål verkligen att ses.

Kom in till oss på Zondera så hjälper jag dig mer än gärna!
Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu