Exuviance!

Hej!
Nu tänkte jag berätta lite om mig, mitt märke Exuviance som jag jobbar med här på Zondera och lite om vilka behandligar som utförs.

Innan jag började här på Zondera har jag jobbat snart 2,5 år som hudterapeut. Jag gick ut Elisabethskolan i Göteborg i dec 09 och har jobbat inom branschen sen dess. Innan har jag jobbat på en annan välkänd salong i Norrköping och jobbat med märken som Declèor, Md Formulations, Priori, Carita och BareMinerals. Jag har även jobbat i Linköping på en större salong med samma som ovanstående samt PeterTomasRoot, Phytomer m.m.

Innan Zondera har jag gått på vikariat samt jobbat extra men när jag fick detta erbjudande så kunde jag bara inte tacka nej!
Det är helt suveränt att få komma till ett ställe som har ett läge ingen annan kan slå samt att allt är nyrenoverat.
Att dessutom få ett EGET rum och få bestämma sina behandlingar och styra själv är helt fantastiskt!

Exuviance då?
Min erfarenhet av Exuviance har inte varit speciellt stora då jag bara hört lite om deras sortiment.
Var nu i söndags (29/4) på kurs i Stockholm för märket och kan nu i efterhand säga att jag är helt såld! Av alla märken jag jobbat med tycker jag att detta är det mest spännande att få jobba med.
Dels resultatmässigt samt att produkterna inte kostar en förmögenhet, det är något alla kan ha råd med och borde unna sig.

Exuviance är en högteknologiskt hudvårdserie som används och säljs enbart av hudterapeuter och hudläkare.(används även av plastikkirurger)
Produkterna används över hela världen och dess ägare Dr Van Scott och Dr Yu är de som upptäckte AHA-teknologin.
De har ca 120 världspatent och produkterna bygger på över 40 års forskning och tester. Ej testat på djur.

Nu lanserar Exuviance en helt ny generation av AHA genom en exklusiv Poly Hydroxy-Acid (PHA) som passar till alla hudtyper och även en känslig hud.
Till skillnad mot AHA gör PHA inte huden torr utan ger huden massvis med fukt samtidigt som den inte irriterar. Dessutom innehåller dagprodukterna samt foundationen SPF 15 vilket skyddar mot UV-strålning.
PHA tillför huden cellnäring, antioxidanter samt ämnen till att normalisera cellförnyelsen och exfoliering. (Cellförnyelse heter på engelska Exuviance).
Serien är lagon stor och det finns produkter som passar ALLA. Även hud med specifika problem som acne, rosacea, pigmentförändringar osv finns det hjälp för. De har även en anti-age serie som ska va den mest kratfulla på marknaden!



I behandlingsväg tycker jag att det är OBLIGATORISKT att gör ansiktsbehandling ca var 8:e - var 10:e vecka. För att balansera huden, bibehålla dess kondition och att få en grundlig rengöring är välbehövligt för alla med eller utan problem. För att inte tala om hur skönt det är att bara bli ompysslad och få ansiktsmassage är helt underbart.




Nu under maj månad t.o.m 31/5 kommer jag att ha ett erbjudande då du bokar en klassisk eller lyxig ansiktsbehandling så ingår färgning av fransar och bryn. Superfint inför sommaren.

De behandlingar som jag utför: Ansiktsbehandlingar, vaxning, fotvård (ej medicinsk), kroppsbehandlingar samt fransar & bryn. För mer information om vad som ingår i behandling samt priser finns på vår hemsida www.zondera.nu

Om du vill ha mer information om produkterna eller behandlingarna så tveka inte att höra av dig till mig på
011-184888.

Hoppas detta gav lite inspiration.

Mvh Sanna








Postat av: Johanna Djerf

Kul Sanna! Grattis :) och vilket bra inlägg, blir genast sugen på att testa :D

2012-05-03 @ 18:59:50
URL: http://daisybeauty.com/web/johanna
Postat av: Sanna

Tack! Va roligt :). Det tycker jag absolut att du ska göra. Riktigt bra produkter och behandlingar.

2012-05-05 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu