En liten men ändå så stor förändring!

Hej på er där ute!!!
 
I frisörsalongen att det varit fullt ös så det heter duga i flera flera veckor =)
Detta känns ju självklart väldigt positivt, men det har resulterat i att vi inte har hunnit blogga så mycket!
Nu är det semestertider och det blir något lite lugnare i alla fall så nu ska i alla fall jag (Emma) försöka uppdatera er så mycket det bara går för att ni ska få en liten bild av vad vi har hållt på med dom senaste månaderna!!
 
Först ut är Ida!
Ida hade en röd ton åt mahognyhållet när hon kom till Cattis.
Hon har varit lite rädd för att ha slingor, pga att hon är rädd att bli "randig" i håret som kanske dom flesta nån gång har kännt sej.
 
Här kommer några bilder på hur färgen såg ut innan:
 
 
 
Det som oftast har hänt när man känner sej randig är att slingorna har blivit lite för breda, eller så kanske man vill ha det så helt enkelt =)
 
Men för att göra det där lilla extra och ändå en liten, men stor förändring kan man lägga tunna tunna slingor i små passeer i hela håret så får man ändå känslan av enfärgat, men med skiftningar.
 
Här kommer bilder på resultatet:
 
Nu ska jag åka till jobbet för idag är det dags för en av mina närmsta vänner att gifta sej och självklart är det jag som står för bruduppsättningen =)
 
Trevlig helg!!
Kram Emma
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu