Vad gör en kostterapeut?!

Jag, Ulrika Kostkonsult, ska så småningom presentera mig utförligare här på Zonderas blogg. Den 12 och 13 april drog jag igång min verksamhet på Zondera med drop-in gratis 10 minuters konsultationer som slog mycket väl ut. Jag har fått träffa många härliga människor och flera kommer tillbaka till mig inom kort. Är du nyfiken på vad jag som kostterapeut kan göra, så är du varmt välkommen på en 20-minuters introduktionskonsultation som du kan boka via via vår reception. På vår hemsida finns utförlig info om vilka övriga tjänster jag kan erbjuda. Jag kommer att finnas på plats onsdag eftermiddagar, torsdagar, fredagar och lönelördagar. Välkommen in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu