Make over!

Igår var Mikaela inne hos oss för en liten styling.

Vi började med att plocka och färga hennes bryn och sedan lade vi en sminkning. Önskemålet var en "festsminkning som funkar till vardags." Hon skulle också hålla i sin Zumba klass på eftermiddagen och ville matcha något med hennes speciella Zumba outfit.

 

 

Vi la mycket krut på henns fylligt fina läppar. Vi har massor av krämiga vårdande läppstift.

På ögonen la jag olika bruna toner med lite shimmer jag blandade också i lite lila på

djupet för att få lite effekt och för att framhäva henns ögonfärg.

Det framgår dock inte på bild men jag kan säga att den här makeovern tåldes att ses live!

 

Otroligt kul att få höra efteråt sen om alla komplimanger hon fick och hur nöjd hon själv var med stylingen!!

 

Går du i samma tankar, att du har fastnat i ett speciellt spår så är du mer än välkommen till mig.

för 495:- får du en timmas rådgivning och då ingår produkter från NYX.

Kram Anna

 


Postat av: Sara

Supersnyggt! :D

2012-04-28 @ 01:51:14
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu