Lite kladd....

Igår natt när jag skulle börja sminka av mig dagens make up. Som för övrigt såg lika bra ut tolv timmar senare. NYX primer är grym.
Deras bas också! ...å allt annat. NYX är ett otroligt prisvärt märke..
Anyhoo...då började jag kladda med lite nytt smink som jag har haft liggandes framme men inte provat än....

Inget avancerat, men ville bara visa att smink kan och SKA vara kul.
Man ska kladda och leka, det är bara färg som går bort.
Våga prova något nytt....
(kanske inte att man går runt så här till vardags dock)


Ha en trevlig lördag! Kram Anna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu