Inspirerad efter utbildning!

Full av ny kunskap och inspiration efter fyra dagars utbildning i frekvensmedicin, funktionsmedicin och terapeutiska produkter. Frekvensmedicinenen tillämpar jag, Ulrika Kostkonsult (kostterapeut), när jag vid kost- och näringsrådgivning med en analysapparat scannar mina klienter på 21 områden såsom vitamin- och mineralstatus. Funktionsmedicinen är grundpelaren i mina behandlingar som utgörs av individuella behandlingsplaner. Alla livsområden beaktas för att komma fram till vad som orsakar olika symptom. Välkommen att boka ett besök och utnyttja introduktionserbjudandet som gäller om du bokar ett s.k. nybesök innan den 10 maj 2012 (http://www.zondera.nu/priser/priser-halsa/kost-och-naringsradgivning-ulrika-borg/).
Varmt välkommen!
Ulrika Kostkonsult


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu