Exuviance

Exuviance




Har du inte provat Exuviance tycker jag du ska göra det!

Jag (Emma) köpte med mej ett prova-på-paket hem

Testade det i några dagar och sen fick visakortet åka fram och dom stora flaskorna följa med hem! Jag är helt såld!
Dom är helt underbara att använda. Doften är sådär lagom, luktar fräscht! Och konsistens och krämer är hur sköna som helst!

Är du sugen på att testa, men inte vill köpa med dom stora flaskorna hem har vi just nu prova-på-paket för endast 199:- i det ligger det: Rengöring, ansiktsvatten, scrub, rengörande mask, nattkräm, dagkräm och lotion.

Kom in till oss och prata med Sanna så hjälper hon dej!
Nu ska jag ta fram mina produkter och göra kvällsrengöring och krypa ner för att få skönhetssömn också ;)

Trevlig kväll alla Zonderaläsare!
Emma Frisör



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu