VÅRRUSET

Ligger i soffan lagom mör i benen!!
Ikväll har vårruset gått av stapeln och självklart var vi på Zondera med och sprang!!
Hade 2 fulla lag, man blir ju inte annat än stolt!
Idag slutade alla kl 17, vi var ju tvugna att snygga till oss! Fixa hår, make-up mm. Springer vi som ett skönhetscenter ska det synas att vi är från ett skönhetscenter! =)

Jag som är gammal löpare och har sprungit hur många lopp som helst tycker verkligen det är kul att jobba på ett ställe där man i alla fall vågar testa och vågar vara med! Det viktigaste är faktiskt inte hur fort man springer utan att alla tar sej över mållinjen!

Grabbarna fick flanera runt och finnas på plats med flyers och annat kul =)

Innan avgång mot centalbadet


Påväg! Visst har vi snygga tröjor?!


Dax för start!



Efter målgång var det såklart dax för picknik!



TACK ALLA MINA UNDERBARA JOBBARKOMPISAR FÖR IKVÄLL!!!

Sov gott!
Kram Emma


Postat av: Anna

Tack själv emma!!

Utan dig hade jag mig inte tagit mig runt löpandes haha...



Åh för en härlig bild på mig vad munter å positiv jag ser ut haha.

Kram

2012-05-17 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu