SCENEN på HAGEBY CENTRUM!

Imorgon kommer jag att tillsammans med en stylist och en frisör göra tre stycken
"total makeovers" i Hageby centrum.



Ett oväntat uppdrag men det blir nog superkul. Hur kan jag ha missat att det här eventet ens ägde rum?
Bor på hel fel sida av stan, är sällan i hageby om jag ska vara ärlig.

Anyyhoo....Det ska bli spännande att se hur mina modeller ser ut och vad jag kan göra med dem.

Vill ni komma och kika på hur jag arbetar, ställa frågor eller kanske själv boka tid för förvandling hos mig så kommer jag att finnas på plats vid scenen från klockan 10.00 imorgon söndag.


Vi har ju vårt egna styling team här på Zondera där vi gör allt från topp till tå. Både innifrån och utifrån, hur grymt är inte det?

Ha en toppen lördag nu! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu