Lyxdag!

Idag har jag haft en ledig dag! Det "firades" med att ha en lyxdag på jobbet =)
Började dagen kl 9 inne hos Susanne med en omgång zonterapi och healing, helt underbart och kände mej mer avslappnad än på länge när jag gick ut därifrån, rekommenderas starkt!! Hon är så lugn och harmonisk i sig själv så man kommer ner i varv bara man kommer in i rummet!

När jag kom ut från hennes rum träffade jag vår nya hudterapeut Sanna, superduktig tjej med hög kompetens! Hos henne fick jag en ordentlig rengöring av min hy som har varit riktigt dålig pga stora förändringar i livet. Efter rengöring blev det en syramask och sen ytterligare en mask. Hela behandlingen avslutade hon med ögonkräm, dagkräm och anstitsmassage!! Behöver jag säga att jag blev ännu mer avslappnad?!

Från Sannas rum gick jag direkt in till vår sjukgymnast/massör Eva. Hos henne hade jag bokat in en taklilmassage!
Andra gången jag är hos henne nu. Förra gången var jag helt lysrisk efter, hade varit så trött och hängig länge, men kände mej som en ny människa och kroppen vaknade till liv igen efter hennes behandling.
Den här gången var det så häftigt för det kände totalt annorlunda, men på ett mycket bra sätt! Beror nog på att jag var mer avslappnad redan innan och börjar landa igen. Idag domnade jag liksom bort och bara var där i stunden! Hur häftigt som helst! har ni inte testa taktilmassage innan? Gör det!!
Den här typen av massage passar öven mycket bra om man har tex fibromyalgi eller reumatism då den är mildare och inte så hårt not musklerna!

Tack tjejer för att ni gjorde min lediga dag till nåt alldeles extra! Kommer nog sova hur gott som helst i natt och imorn kommer jag va mer laddad än vanligt inför stora make-overs på ina kunder =)

Sov så gott!!
Emma Frisör

Kände mej ungefär såhär när jag gick ut från jobbet idag =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu