Kurs hos Jane Iredale..

I veckan var jag i göteborg på studiebesök hos mineral märket Jane Iredale.

Det är alltid intressant att orientera sig lite bland alla märken som finns därute.
Jag vill veta exakt vad det är vi erbjuder våra kunder och kunna stå för den informationen jag ger ut.

Just märket Jane Iredale är ett av få sminkmärken jag anser verkligen kan få profilera sig som ett mineralmärke.
Varför och diskussionen om "mineralsmink" förtjänar ett eget inlägg vid ett senare tillfälle.

Jag tror att jag inom kort kommer att börja ta in ett litet sortiment av Jane Iredale iallafall.

Har någon utav er några åsikter och egna erfarenheter om detta märke så kommentera gärna!




Massor av värme // Anna


Postat av: Sofie

Yes! Äntligen kan man börja läsa Anna-blogginlägg igen :D

2012-03-24 @ 09:28:23
URL: http://sofiemakeupartist.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha söta du! =)

2012-03-24 @ 14:40:29
URL: http://zondera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu