Hej mina vänner!

Här kommer en liten uppdatering ifrån mig.

Jag medverkade ju som skrivet på Jeansdagarna ute vid hageby.
Det var en rolig dag.
Det som jag inte var förberedd på var att jag skulle bära en mygga under tiden på scenen.
Det blev en del grodor med skratt som följd på det.

Konferencieren ställde en hel del frågor under tiden jag stylade mina modeller blandannat
vilka färger som vi kan se mycket utav nu till sommaren.

Pasteller såklart. Precis som vi även kan se det i naglar och kläder gäller det också för smink.
Förra årets stora färg var orange och i år tror jag på att gult eller limegrönt kommer att slå.
Jag hoppas det iallfall.

Här kommer en bild från min sista makeup styling.
Modellen hade redan tattuerade bryn och mörk läpppenna, vilket inte är det lättaste för en MUA att göra någonting åt. Men slutresultatet blev jättebra. Stylisten och frisören gjorde ett toppen jobb och tillsammans var vi lite av ett dreamteam! =)



Med önksan om en strålande dag// Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu